Monday 31 August 2009

intr-o dimineata

...si intr-o dimineata oarecare mi-a spus "de acum pentru tine exist"! si a plecat...la fel de repede cum a aparut. nici macar n-am avut timp sa imi dau seama daca am dormit sau nu...profund. amintiri nu am, o folie de la un pachet de tigari, asta da amintire- si mirosul si marea.
si ca sa treaca dorul imi cant:

''Ce bine ca esti, ce mirare ca sunt!
Doua cântece diferite, lovindu-se amestecindu-se,
doua culori ce nu s-au văzut niciodata,
una foarte de jos, intoarsa spre pământ,
una foarte de sus, aproape rupta
înfrigurata, neasemuita lupta
a minunii ca esti, a-ntimplarii ca sunt."

4 comments:

  1. Dupa o noapte chinuita de fantasme vechi si noi , cea de-a 9685 a dimineata a vietii il gasi fara randuiala in ganduri .Realizand ca trebuie sa plece la munca si isi spuse fara pizma si cu franchete : futu-i.

    ReplyDelete
  2. un 'si' in plus ca sa fie

    ReplyDelete
  3. De pe 'altzi planetzi' te imbratisez.

    ReplyDelete
  4. ma intrebam - unde esti? ... 31.08.2009 ... pfoto-i. ma intristeaza blogurile lasate asa in paragina, parasite.

    ReplyDelete