Monday 29 June 2009

Haideti sa vorbim la telefon!

Suntem o generatie de telefonisti; dam telefoane peste telefoane, incercam sa mascam lipsa noastra de sentimente prin telefoane, telefoane, telefoane- de fapt nu ne pasa. Dam telefoane pentru a ne spala sentimentul de vinovatie.
"- Ce faci? Nu ne-am mai vazut de o luna...
- Cum? Nu ti-am dat telefon?"
Nu telefoanele ne vor scapa de singuratate! Ele vor adanci problema pe care o avem.
Va rog, nu ma mai sunati!
Aud telefonul sunand si imi spun: "inca unul de-i pasa!". Sa ne vedem nu se poate, dar mi-a dat telefon.
"- Ce faci?
- Bine.
-Tu?
-Bine...am o problema...
- Imi pare rau!
- As vrea sa ne vedem!
-Nu pot, am atat de multa treaba...dar vorbim la telefon".
Mama lor de telefoane. Cand o sa aveti vreo problema o sa va dau telefon si o sa va intreb ce faceti. "Bine...aaaa, ai o problema? Imi pare rau, sunt atat de ocupata...dar vorbim la telefon. O sa fie bine!
Intr-un cuvant...descurcati-va singuri!

No comments:

Post a Comment