Wednesday 4 March 2009

All the world's a ...?

“All the world's a stage, and all the men and women merely players”…eu aş spune mai degrabă “all the world’s a plastic bag, and all the men and women are merely buyers”. Societatea asta de consum a distrus orice formă de omenie din fiecare dintre noi, fie că recunoaştem sau nu.
În anul în care trăiesc, e destul de greu să iubeşti lumea pentru că alergând cu braţele deschise pentru a o cuprinde te poţi împiedica de pungi de plastic sau sticle de plastic…sau orice- de plastic.

Empatizezi sau nu? http://nufipungas.ro/

Cel mai de preţ lucru pentru locuitorii acestei planete, pământenii 2009, este punga de plastic. Ea poate avea diferite forme… Punga de plastic, spre deliciul pământeanului 2009, este adesea inscripţionată cu nume de branduri care sunt desenate în mijloc, într-un colţ sau şi mai ingenios înăuntru sau pe toartă. Pământenii 2009 transportă adesea în aceste accesorii, lucruri inutile precum murături, şurubelniţe, gogoşari, alte obiecte de plastic, iar uneori câini sau pisici. Cel mai rar transportă cărţi…şi nu vorbesc aici doar despre pungile de plastic, cel mai rar transportă cărţi în general. Şi dacă tot veni vorba, cea mai mare fobie a pământeanului 2009 este cartea. Cei mai mulţi dintre pământeni preferă ca o carte să stea închisă. Conţinutul acestui obiect îi sperie pe cei mai mulţi dintre ei; filmele de groază, întâmplările tragice nu îi surprind- cărţile da, dar din snobism au uneori asemenea obiecte în casă.
Acum mulţi ani pământenilor le plăceau cărţile, dar eu n-am avut norocul să mă nasc atunci, aşa cum n-am avut norocul să mă nasc într-o epocă a marilor evenimente care să îmi dea pe tavă subiectul unei cărţi. Nu, n-am avut acest noroc aşa că scriu acum despre “bile”, azot (Az) şi acceleraţia gravitaţională.
Am făcut această introducere pentru a vă spune că dacă nu aţi citit până acum nimic scris de Shakespeare, cumpăraţi-vă atunci o pungă de plastic.

No comments:

Post a Comment